Beskamatni keš kredit ?
Viđeno: 2 puta
Podeljena ličnost, Vida Marković
Dezintegracija ličnosti u engleskom romanu dvadesetog veka
Nolit Beograd 1972.
ćirilica, 246 str.
Problem identiteta ljudske ličnosti jedna je od velikih tema moderne književnosti. Izbor engleske književnosti XX veka za područje na kome će se taj problem istraživati nije nimalo slučajan: jer, dezintegracija ličnosti utoliko je potpunija (i vidljivija) ukoliko se odvija na pozadini na izgled određenog i stabilnog moralnog i psihološkog sistema vrednosti kao što je bila engleska civilizacija i englesko društvo s kraja XIX i na početku XX veka. Isto tako, možda nešto više od književnosti drugih evropskih jezika, engleska književnost ima istančano osećanje za one moralne i psihološke vrednosti koje čine srž onog što nazivamo celovitom ljudskom ličnošću.
Lord Džim Džozefa Konrada, Ursula Brangven D. X. Lorensa, Stivn Dedalus Džemsa Džojsa, Klarisa Dalovej Virdžinije VuLf, Toni Last Ivlina Uoa, major Skobi Greama Grina, gospođa Džardin Rozamond Leman, Stela Rodnej Elizabet Bauen i Gali Džimson Džojsa Kerija, ličnosti su koje najpotpunije oličavaju (neke od njih postale su gotovo simboli) raspad tradicionalnih sistema vrednosti u izmenjenoj stvarnosti XX veka, ali i pokušaj da se stvori nova slika ljudske ličnosti pre nego što sve osnove za njenu moguću i obnovljenu celovitost nestanu pred snagama kojima ne možemo da vladamo i paradoksima kojima ne znamo razrešenja.
vr425

Najnovije ocene za ovog oglašivača

19.03.2019
Milica
Opis iz oglasa tačan: Da
Komunikacija protekla dobro: Da
Ispoštovan dogovor: Da
sve kako treba!
13.03.2019
Zemljanin
Opis iz oglasa tačan: Da
Komunikacija protekla dobro: Da
Ispoštovan dogovor: Da
Sve preporuke za saradnju.
13.03.2019
JM
Opis iz oglasa tačan: Da
Komunikacija protekla dobro: Da
Ispoštovan dogovor: Da
Sve pohvale! Iskrena preporuka za saradnju
12.03.2019
Alex
Opis iz oglasa tačan: Da
Komunikacija protekla dobro: Da
Ispoštovan dogovor: Da
Sve preporuke!
12.03.2019
Ivana
Opis iz oglasa tačan: Ne
Komunikacija protekla dobro: Može bolje
Ispoštovan dogovor: Može bolje
Ocena je ovakva iz razloga sto sam prilikom komunikacije s covekom lepo pitala “Koliko stranica ima knjiga i da li je nesto slucajno pocepano? ”, odgovor je bio “ima sve stranice, isto koliko i original ili nase domace izdanje. . ne fale stranice. .. to bih svakako naveo u oglasu”. Meni je knjiga stigla u tom roku u kojem je i trebala i za to nemam zamerku ali sam se iznenadila kad sam je otvorila jer je cela knjiga bila zapravo pocepana pa ulepljena za korice selotejp trakom. Obratila sam se coveku prvo u inbox i on mi je objasnio kako oni prodaju polovne knjige te je normalno da se tako nesto desi. Moje misljenje je da ako sam pitala za nesto konkretno i direktno “da li je pocepano” i ako ste mi izbegli istinu i meni stigne zaista pocepana knjiga, to nije u redu! Eto to je moje iskustvo, ne znaci da je svaka takva naravno.
54.115 novih oglasa juče
NBS - Kursna lista   NBS - 20.03.2019.
kup sred prod