Svi oglasi
Polovna knjiga, korice blago pohabane, unutrašnjost odlično očuvana.

Izdavač: Dnevnik - Novi Sad,
1988. god.
Broširan povez, 20 cm.
240 str.

Istoričar umetnosti po obrazovanju, Miodrag Kujundžić je veći deo novinarske karijere proveo u novosadskom listu “ Dnevnik” , kao novinar, kritičar i urednik kulturne rubrike. Pored mnogobrojnih priloga objavljenih u dnevnim novinama, pisao je i za veliki broj časopisa, a objavio je i više knjiga kritika, proze i zbirki novinskih tekstova. Kao kritičar je pratio najznačajnije nacionalne festivale od osnivanja, poput Jugoslovenskih pozorišnih igara “ Sterijino pozorje” , Filmskog festivala u Puli, “ Malih scena” u Sarajevu i drugih, a kao pozorišni kritičar koncentrisao se prevashodno na novosadsku i vojvođansku scenu.
Tokom skoro pet decenija rada imao je prilike da sarađuje sa značajnim ličnostima iz sveta umetnosti, o kojima je pisao i sa kojima je održavao kontakte, o čemu u njegovoj zaostavštini postoji veliki broj tragova.
Za uspešan rad više puta je nagrađivan i odlikovan, a pred kraj karijere ovenčan je Nagradom “ Sterijinog pozorja” za kritiku. Danas ta nagrada nosi njegovo ime. Pored pomenute nagrade za kritiku, čiji je ujedno osnivač, utemeljio je i nagradu za najbolje glumačko ostvarenje na Jugoslovenskim pozorišnim igrama “ Sterijino pozorje” , koju dodeljuje dnevni list “ Dnevnik” .

MOLIM VAS PAŽLJIVO PROČITAJTE! ! !

Komunikacija isključivo porukama na kupujem - prodajem. Plaćanje pre slanja, rok za uplatu je pet radnih dana, po isteku roka smatram da je kupac odustao od kupovine i dodeljujem negativnu ocenu. Knjige šaljem kao preporučenu tiskovinu, paket, post ekspress. . . Poštarina isključivo na teret kupca. Knjige šaljem pouzećem samo članovima koji nemaju negativnu ocenu. Za oštećenja nastala u transportu, ne odgovaram, ali ću se truditi da robu zapakujem najbolje moguće, i da je obezbedim od bilo kakvih oštećenja. Šaljem u inostranstvo po cenovniku Pošte Srbije (uplata Western union-om). Na teritoriji Novog Sada preuzimanje knjiga je moguće na adresi koju ćete dobiti porukom (Novo naselje).

ID Oglasa: #42903552
PredlogProblemKontakt

U skladu sa Pravilima i uslovima korišćenja i Polisom o poštovanju privatnosti, KupujemProdajem koristi Cookie-je da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazivanje personalizovanog sadržaja, prikazivanje reklama, kao i druge funkcionalnosti i usluge koje ne bismo mogli da obezbedimo bez Cookie-ja.